جستجو:
تلویزیون آبینه
· تلویزیون آبینه
· راهنما
منوی اصلی
· خانه

مطالب.
· آرشیو خبر
· مقاله
· گزارش
· مصاحبه
· پاسخ به رسانه ها
· اطلاع رسانی معاملات


امکانات.
· جستجو
· دانلودها
· ارتباط با ما
· آمار مشاهدات
ورود کاربران




 


 برای ورود مشکل دارید؟
 ثبت نام کاربران جدید

افتتاح فاز نخست درگاه خدمات آب کشور در شرکت آب منطقه ای تهران

دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵:۵۶
اخبار ايران
فاز نخست درگاه خدمات آب کشور روز دوشنبه 23 بهمن ماه در شرکت آب منطقه ای تهران ، با حضور آقای مهدوی فر مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات ، توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مدیریت منابع آب ایران ، آقای بختیاری مدیر عامل ، معاونین و اعضاء محترم کمیسیون توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای تهران و با حضور جمعی از مدیران پایه و میانی صنعت آب ، افتتاح شد .


آقای مهدوی فر دراین جلسه ضمن تاکید بر سیاست های کلان دولت در توسعه دولت الکترونیک ، ضمن تاکید مجدد بر انتظارات دولت دوازدهم در استقرار دولت الکترونیک ، درگاه خدمات الکترونیک آب را یک الزام و راهکار نهایی توسعه دولت الکترونیک در حوزه آب کشور دانست .
وی ضمن تشکر از زحمات همکاران در تامین زیر ساختها و فراهم سازی ساختار لازم ، گردش مناسب اطلاعات ، اهتمام بر تکمیل درگاه در جهت پوشش 6 محور خدمات شناسنامه دار آب و بهره مندی حداکثری از فناوری های نوین و در نهایت حرکت به سوی دولت همراه را راهبرد اصلی حوزه فناوری اطلاعات درسال 97 بیان کرد.
آقای مهدوی فر الزام به استقرار سیستم های مدیریتی ، بهره مندی از ظرفیت های فناوری های مدیریتی در توسعه مدیریت ، تهیه منابع ، سرمایه انسانی و توانمند سازی مدیران را شرط لازم ایجاد تحول اداری دربخش آب کشور دانست و اظهار داشت که ارائه خدمات مناسب و شایسته به مردم به عنوان یک اصل حکمرانی خوب نیازمند ایجاد زیر ساختهای لازم ، تسهیل گردش اطلاعات ، ساماندهی اطلاعات ، مکان محور شدن سرویس ها و خدمات با حفظ امنیت گردش اطلاعات خواهد بود .بنابراین حاکمیت راهبری فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت درحوزه آب و ایجاد ساز وکار اجرای آن طی چند سال گذشته از جمله مهمترین اهداف و برنامه های اجرای این حوزه در آب کشور بوده است .
در ادامه آقای مهندس بختیاری نیز ضمن تسریع اقدامات و فعالیتهای شرکت آب منطقه ای تهران در تامین و فراهم سازی الزامات استقرار درگاه خدمات الکترونیک ، بر این نکته تاکید نمود که توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ایران شرط لازم و کافی برای تحقق ماموریتها و برنامه ها و اهداف کلان پیش بینی شده در حوزه آب تهران می باشد و به این جهت مورد تاکید و اهتمام مدیران در شرکت آب منطقه ای تهران طی دو سال گذشته بوده است . قطعا ایجاد بستر لازم ، رشد و توسعه ، نوآوری و خلاقیت در حوزه آب ، تعامل سازنده و موثر با ذی نفعان ، دسترسی مناسب به اطلاعات و شفاف سازی نحوه ارائه خدمات به مردم یک اصل می باشد.
در ادامه ضمن ارائه نتایج عملکردی توسط دست اندرکاران اجرای پایلوت درگاه خدمات الکترونیک کشور در شرکت آب منطقه ای تهران ، طی یک مراسم رسمی از درگاه خدمات الکترونیک خدمات قابل ارائه در آن در 4 محور ارائه خدمت رونمایی گردید .
در این فاز تعامل دوسویه سامانه های ذیل بادرگاه خدمات الکترونیک آب کشور فراهم گردید . از جمله :
1- سامانه حفاظت و بهره برداری از منابع آب و امور مشترکین ( ساماب )
2 - صورت وضعیت مشاورین و پیمانکاران
3 - اتوماسیون اداری و گردش مکاتبات
4 - پرتال کارمند و ارائه کلیه خدمات اداری ، آموزش ، رفاهی و بازرسی و رسیدگی به شکایات
5 - دفاتر پیشخوان دولت
6 - احراز هویت بر خط
7 - سامانه تیکتینگ
8 - سیستم های مالی جاری و طرح های عمرانی



منبع خبر: شبکه خبری آب ایران
فرستنده خبر: oskoee
تعداد بازدید: ۱۰۴
آرشیو: اخبار ايران
Email this newsPrintable Version
 
لینکهای مربوطه
 بیشتر درباره اخبار ايران
 اخبار از oskoee


Copyright© 2003-2010 www.wrm.ir